Beter

Het gaat beter dan een jaar geleden.

Want:

*als ik gevraagd word om het avondeten te verzorgen, dan maak ik echt iets klaar in plaats van een diepvriespizza in de oven te doen of patat te bestellen

*als ik graag naar de bieb of iets anders in het dorp wil, dan vraagt niemand hier meer of ze mij moeten brengen

*er is minder vaak kortsluiting

*als ik langer dan een uur wegblijf met fietsen, wordt er geen zoekactie meer op touw gezet 😉

*als ik op bed lig vanwege algehele misère, komt er niet meer automatisch iemand elk uur kijken hoe het gaat

*ik stel minder vaak afspraken uit en ik zeg minder af

*langere stukken fietsen kan ik soms volhouden op mijn gewone fiets in plaats van op de elektrische

*er zijn dagen dat ik een heel to do-lijstje ook echt kan doen

*als ik weg moet of wil, denk ik niet meer bij voorbaat: eigenlijk blijf ik liever thuis

*er zijn dagen dat ik langer dan een uur achter de laptop kan werken

*ik vlucht haast nooit de supermarkt meer uit

*de dips zijn meestal minder diep

*het lukt vaker om een hele dag van huis te zijn zonder in te storten

*ik heb heel veel mooie paarden kunnen fotograferen

*mijn stappenplan werpt zijn vruchten af

*het leven wordt steeds leuker

2 gedachten over “Beter”

Plaats een reactie